loading...
دنا بلاگ
karimi بازدید : 24 یکشنبه 01 خرداد 1401 نظرات (0)

یکی  از برندهای جدید و تازه در زمینه محصولات بهداشتی دهان و دندان برندی تحت عنوان میسویک است. این برند به تازگی دیده می شود. خیلی از ما پیش تر هرگز این نام را نشنیده بودیم. و هرگز از چنین محصولاتی استفاده نکرده بودیم. محصولاتی که نمی دانیم از کجا آمده اند. اما به سرعت در بازار زیاد شده اند. هر فروشگاه و هر سوپر مارکتی محصولاتی از این برند را در قفسه های فروشگاهش دارد. اما این برند را چه کسی تولید می کند. و از جا آمده است. و چه شرکتی آن را تولید می کند. این برند اصلیتش برای یک شرکت آمریکایی بوده است. یک شرکت آمریکایی که در زمینه تولید محصولات بهداشتی فعالیت می کند. محصولات این برند در امریکا به دهان و دندان محدود نمی شوند. اما در ایران گویا با دهان و دندان فعالیتشان را شروع کرده اند. جالب تر این که گویا این شرکت آمریکایی الاصل که اگر تحقیق کنید حتما با آن برخورد خواهید کرد حق تولید محصولاتش را به ایران واگزار کرده است. به همین خاطر است که این برند با قیمت خوبی به فروش می رسد. به خصوص در زمینه خمیردندانهایش نمونه های جالبی وجود دارد که باعث جلب توجه بسیاری از مردم شده است. مدلهای جدیدتر و پیش تر دیده نشده خمیر دندان پمپی از این برند به یکباره بازار خرید و فروش این دسته محصولی را متحول کردند. محصولاتی با کیفیت بالا که این بار با بسته بندی جذاب و خیلی جالبی هم به بازار وارد شدند.

پس تقریبا متوجه شدیم که این برند از کجا آمده است و اگر خارجی است چرا قیمت محصولاتش این قدر پایین تر از محصولات وارداتی دیگر است. از نظر کیفیت نیز می توان گفت کیفیت قابل قبول و مناسبی دارد. نه می توان گفت خیلی خارق العاده است و نه می توان گفت کیفیت خاصی ندارد. از نظر کیفیتی مناسب و خوب است. از نظر قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه است. این برند به خصوص در زمینه محصولات سفید کننده اقدامات جالبی را انجام داده است. محصولاتی تحت عنوان سفید کننده هایی که در پنج دقیقه دندان ها را سفید می کنند از این برند برای خیلی ها جالب بوده است. محصولاتی که مورد استقبال مردم هم قرار گرفتند. پس از این برند میسویک سفید کننده های دو دقیقه ای را نیز تولید کرده است. محصولاتی با تبلیغات جذاب و بسته بندی های مهیج که خیلی زود جایشان را در سبد خرید خیلی از ما ایرانی ها باز کرده اند. محصولاتی که درست است که جدید هستند و سابقه تولید زیادی هم ندارند اما خیلی زود به دلیل مواردی که رعایت کردند باعث پذیرفته شدن نزد مردم شدند. محصولاتی که به جرات می توان گفت خیلی هایشان از نظر خلاقیت در بسته بندی و ویژگی اصلا نمونه ای ندارند. پس خیلی راحت می توانند با برندهای دیگر رقابت نمایند. محصولاتی که به دلیل قیمت پایین و به صرفه ای که دارند هم بیشتر به فروش می رسند. این برند خیلی زودتر از چیزی که انتظارش را می رفت توسط مردم ما پذیرفته شده است.

چنین برندهایی به مانند میسویک به تازگی در بازار زیاد شده اند. محصولاتی با بسته بندی های رنگارنگ که دانسته اند چه قدر راحت مردم ایران محصولات و برندهای جدیدتر را قبول می کنند. و می دانند سلیقه مردم چیست. مردم این روزها عاشق چیزهای جدید هستند. دوست دارند زندگی شان هر روز متفاوت باشد. وقتی هم می توانند که محصولاتی با این بسته بندی های جالب را با همان قیمت های قبلی بخرند خیلی راحت این برندهای تازه وارد را می پذیرند. پیش خودشان می گویند یک بار امتحان می کنیم اگر بد بود دیگر نمی خریم. و همین یک بار امتحان ها باعث شده است که این برندها خیلی بیشتر موفق شوند و هر روز محصولات بیشتری را تولید کنند. و البته هر روز هم کیفیت محصولاتشان بیشتر می شود. روز اول فقط خمیردندان دارند و روز دوم کم کم محصولاتشان را بیشتر می کنند. کم کم از نخ دندان و محصولات همین دسته شروع می شود. به یک باره می بینید این برند کلی شامپو و کرم و محصولات بهداشتی دیگر را هم تولید کرده است. محصولاتی که فکر نمی کردیم اصلا در برنامه تولیدی این شرکت بوده باشد.

و البته شعارهای جالب نیز بی تاثیر نیست. این برندها شعارهای جالبی برای خودشان گذاشته اند. شعارهایی که کم از بنرهای تبلیغاتی گران و تبلیغات تلوزیونی پر هزینه ندارد. به طور مثال برند میسویک روی محصولاتش یک جمله جالب به چشم می خورد. آن هم این که هم زبان شدیم برای شما که ارزشمندید. و این شعار بسیار موفق بود. کسی که به ذهنش رسیده این شعار را روی این محصولات چاپ کند ذهن تجاری خیلی خوبی داشته است. این شعار فروش این شرکت را متحول کرد. شعاری که روی همه محصولات این برند به چشم می خورد. و باعث می شود حس خوبی به مشتری دست بدهد. حس این که به او احترام گذاشته است. و همین باعث می شود به راحتی به یکی از علاقه مندان و طرفداران پر و پا قرص این برند تبدیل شود. و خیلی راحت و بدون هزینه ای این برند تبدیل می شود به یکی از بهترین ها. و خیلی زود به خودتان می آیید و می بینید که هر روز دارید از محصولات همین برند استفاده می کنید. شمایی که هر برندی را استفاده نمی کردید حالا شده اید مصرف کننده محصولات برندی تازه وارد که خودتان هم نمی دانید چه شد به این شدت به آن علاقه مند شدید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 3,029
  • بازدید کلی : 12,002